Współpraca, partnerzy, osiągnięcia

Blogi przyszłości mają wyznawać zasadę „nie tworzymy dla siebie, tworzymy dla Ciebie”, czyli… rozbudowywać się. Blog o podróżach to nie tylko relacje z… To też relacje pomiędzy… relacje dla… relacje o… Dlatego współpracujemy z wieloma markami i partnerami, jeśli tylko temat tej współpracy wyda się ciekawy dla nas i dla naszych czytelników. Dlatego preferujemy współprace z uwagi na temat. Nie na pieniądze.

Sukces naszego bloga pojawił się m.in. dzięki jego unikatowości a jednocześnie użyteczności dla szerokiej grupy ludzi. Wiele osób chwali nas za kreatywność. To dobrze, bo to dla nas istotny element. Dlatego preferujemy takie współprace, dzięki którym powstają rzeczy inne, niż wszystkie, ale jednocześnie przydatne i inspirujące dla szerokiej publiczności. A potem są nominowane do „10 najlepszych kampanii w blogosferze”. Mamy swoje zawody, więc mamy komfort decyzji i wybierania najfajniejszych pomysłów. Dobrze znamy się na content marketingu oraz storytellingu. Wykorzystaj to…

Poszukujemy:

» Partnerów i sponsorów do realizację naszego projektu (rozpisanego na kilka lat) Marco Polo Check In. Odwiedzamy wszystkie miejsca związane z podróżą rodziny Polo. Przygotowujemy multimedialną opowieść na ten temat. Szczególnie zależy nam na wsparciu w etapie Irańskim, Chińskim i Indyjskim [indyjski zrealizowany]

» Partnerów i sponsorów do naszego krajoznawczego projektu #motylewpolskę – poszukujemy i opisujemy małe, ale urokliwe polskie miasteczka, pełne zabytków i unikalnego klimatu. Przygotowujemy album i przewodnik na ten temat [poszukujemy partnera na koniec roku 2016 i rok 2017]

» Partnerów i sponsorów do projektu, promującego nowe atrakcje turystyczne w polskich miastach oraz nowe perełki architektoniczne, powstałe po 2010 roku.

» Partnerów i sponsorów do spotkania na żywo o tematyce podróżowania i nowych mediów – o charakterze edukacyjno – specjalistycznym

» Partnerów i sponsorów do samodzielnego wydania książki o naszych podróżach z elementami poradnikowymi lub pierwszego polskiego interaktywnego atlasu geograficznego dla dzieci

» Partnerów i sponsorów w możliwości spełnienia naszych podróżniczych marzeń. W Polsce: Białowieski Park Narodowy, Rysie w Karpatach, Lot balonem nad Biebrzą oraz na świecie – zobacz aktualną listę

Social media i różne kanały

Jeśli chcecie mieć jeszcze więcej motyli przed oczami – zapraszamy Was na naszego facebooka (ponad 57 tys. naturalnie pozyskanych fanów!), naszego pinteresta, nasz youtube, nasz instagramnaszego wróbla, naszego g+ snapchat: „motylowy”
Wysyłamy również newsletter. Co tydzień dociera do kilkunastu tysięcy adresatów. Prowadzimy kompleksowe kampanie promocyjne. Wiemy, jak to robić dobrze i ciekawie. Kręcimy także filmy, promujące miasta i regiony. Wyglądają one np. tak i nierzadko są uznawane za ciekawsze niż oficjalne spoty promocyjne regionów

Po prawie 4 latach blogowania udało nam się stać najpopularniejszym  (najczęściej odwiedzanym) polskim blogiem podróżniczych i najprawdopodobniej jednym z kilkunastu największych europejskich blogów o podróżach. I osiągnęliśmy to pomimo tego, że mamy swoje prace, swoje zawody, a blog to wciąż hobby.

Zostaliśmy dostrzeżeni (finalista główny i wyróżnienie specjalne) w edycji konkursu Blog Roku 2013, ustępując jedynie w finale dwóm świetnym blogom. Uwzględnieni również w słynnym rankingu blogów Kominka/JasonaHunta jako nadzieja polskiej blogosfery 2014 oraz jeden z 20 najbardziej wpływowych blogów 2016. Zostaliśmy uznani za najlepszy blog podróżniczy w kanałach social media w raportach: Sotrender z lutego 2014 i NapoleonCat z czerwca 2014 oraz kilkunastu innych rankingach i zestawieniach i jako pierwszy polski blog podróżniczy przekroczyliśmy magiczną liczbę 50 tys. fanów.

Pojawiamy się w tematycznych i ogólnopolskich mediach (telewizja, radio, prasa, internet) wypowiadając w tematyce taniego podróżowania lub podróżniczego blogowania.

Prowadzimy szkolenia i prelekcje: „Jak blogować podróżniczo”, „Jak budować siłę swojego bloga”, „Jak podróżować taniej?”, „jak powinna wyglądać współpraca marka – bloger podróżniczy?” a także typowo podróżniczych prezentacje czy slajdowiska, występowaliśmy na festiwalach podróżniczych i imprezach branżowych, blogowych. Niestety jesteśmy dostępni tylko weekendami lub czasami w piątki.

Nie będziemy się tutaj już rozpisywać. Masz pomysł na ciekawą formę reklamy albo współpracy? Po prostu napisz do nas. Staramy się realizować maksymalnie jeden-dwa projekty komercyjne w miesiącu. Wystawiamy faktury VAT.
Uwielbiamy nieszablonową formę współpracy i być… zapraszani przez miasta i regiony. Nie ważne czy chodzi o Berlin, Barcelonę, Laponię czy… Rzeszów.

statystykiczerwiecNajnowsze miesięczne statystyki Google Analitycs

Skomentuj! Podziel się z nami opinią!


Ilość komentarzy: Brak komentarzy

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.

O blogu w mediach