Nasz blog jest największym i jednym z kilku najpopularniejszych polskich blogów, piszących o podróżach. Działa na rynku już prawie 7 lat, osiągając wiele nagród i wyróżnień w tym m.in. w konkursie Blog Roku 2013 czy National Geographic Traveller 2018. Wszystko zrodziło się z pasji i systematycznej, konsekwentnej pracy. Nad jakością i kreatywnością. Po kilku latach zostało to dostrzeżone przez rzeszę czytelników i branżę turystyczną.

Od lata 2017 roku systematycznie osiąga ponad 250 tys. unikalnych czytelników miesięcznie. A w sezonie ponad 350 tys. miesięcznie. Nasz fanpage na facebooku to prawie 75 tys. fanów (pozyskani organicznie!). Kanał na YT ma 5,5 tys. subskrybentów i 1,2 mln widzów naszych filmów. Konto na instagramie obserwuje ponad 10 tys. obserwatorów.

Marka “Wędrowne Motyle” jest bardzo dobrze rozpoznawalna w branży podróżniczej i turystycznej ale też poza nią. Od 3 lat systematycznie jesteśmy wybierani do grona Najbardziej Wpływowych Polskich Blogów (jasonhunt.pl) a od 2018 roku zostaliśmy powołani jako reprezentanci polskiej blogosfery podróżniczej do Społecznej Rady Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki. W raporcie PRESSSERVICE blog dwukrotnie znalazł się wśród blogów, z którymi opłaca się współpracować, ze względu na najwyższy odsetek obecności w mediach. Nasz blog posiada treści, oceniane jako najwyższej jakości w blogosferze. Wg raportu Crolove na podstawie oceny Google 1. miejsce w Polsce w raporcie za 2016 i 2. w raporcie za 2017 rok. Kampania z naszym blogiem procentuje więc na wiele lat.  Zostaliśmy uznani za najlepszy blog podróżniczy w kanałach social media w raportach: Sotrender z lutego 2014 i NapoleonCat z czerwca 2014 oraz za autorów najbardziej angażujących treści w social mediach wg rankingu w National Geographic w roku 2016

Ale liczby i wyróżnienia to nie wszystko. Współpraca z nami wyróżnia się też gwarancją najwyższej jakości materiałów: Od tekstów przez fotografie po filmy wideo. Łączymy te kompetencje, tworząc kreatywne materiały na najwyższym poziomie wizualnym i merytorycznym. Wiele marek zaufało nam długofalowo, jak np. linie lotnicze KLM, które od 2014 roku corocznie przedłużają współpracę strategiczną z nami.
Zrealizowaliśmy w tym czasie wiele przełomowych i głośnych kampanii reklamowych, które stały się wielokrotnie wzorem i przetarciem szlaku dla innych. W roku 2017 byliśmy Ambasadorami woj. śląskiego, dla którego wyprodukowaliśmy też klip promocyjny. To pierwsza taka kampania w Polsce.
Jako pierwsi blogerzy wystąpiliśmy też w reklamie TV reklamującej inny kraj (Niemcy). Mamy największe doświadczenie w Polsce z realizowaniu kampanii promocyjnych dla miast, regionów i krajów. W tym trzyjęzyczną dla miasta Kraków (Kraków Experience).

Przez te wszystkie lata realizowaliśmy ten blog, tylko w czasie wolnym, pracując normalnie na etatach i realizując maksymalnie jedna kampanię reklamową w miesiącu. Od jesieni 2017 brand “Wędrowne Motyle” i działalność około blogowa z nim związana to nasz jedyny sposób na życie i możemy realizować dwie kampanie w miesiącu.
Jeśli zastanawiasz się nad możliwością realizacji kampanii z nami, zapoznaj się z tematyką, o której piszemy i zapraszamy do kontaktu. Zarówno z gotowym pomysłem jak i bez niego 🙂 Pomożemy.

Nasi czytelnicy należą do różnych grup społecznych, jednakże łączy ich jedno – miłość do podróży, aktywnego wykorzystania czasu wolnego i chęci poznawania świata. Czytają nas w Polsce, podczas urlopu w innych krajach. Ale także w Norwegii, Wielkiej Brytanii czy Irlandii. Zarówno na komputerze jak i urządzeniach mobilnych. Stosunek 50 do 50.

Dominująca grupa odbiorców mieści się w przedziale od 26 do 35 roku życia, czyli nasi rówieśnicy. Którzy z nami dorastali. Od czasów niskobudżetowych podróży “za kilka zł” i podróży po miejscach bliskich po dzisiejsze podróże, tematyczne, edukacyjne, intensywne. Większość naszych odbiorców stanowią kobiety (około 68% do 32%), choć w porównaniu z większością blogów i tak stosunek mężczyzn jest dość spory. Odbiorcami naszych filmów na youtube są natomiast w niewielkiej większości mężczyzni.

Nasi czytelnicy to zazwyczaj osoby ugruntowane i aktywne zawodowo, lub świeżo po studiach. Młode rodziny i młode pary a także single. Zarówno z bardzo dużych miast jak i średnich miejscowości. W wyborach konsumenckich rzeczy związane z turystyką, rekreacją i wypoczynkiem są u nich na bardzo wysokich pozycjach.

Rodzaje współpracy z nami:


Nie realizujemy kampanii i współprac barterowych. Na realizację współpracy promocyjnej z naszym blogiem należy przeznaczyć środki w budżecie marketingowym. W zależności od wyboru pakietu świadczeń. Napisz do nas a otrzymasz bardzo szybko wycenę świadczeń oraz krótki brief o tym, co konkretnego otrzyma i uzyska dzięki nam Twoja marka lub Twój klient.

Branże i rodzaje marek z jakimi współpracujemy:

Hotele, obiekty noclegowe, rekreacyjne
Organizacje turystyczne miast, regionów i krajów
Fotografia, film i elektronika użytkowa
Outdoor i sprzęt turystyczny
Motoryzacja, transport i linie lotnicze
Marki finansowe i ubezpieczeniowe

 

Oprócz realizacji kampanii reklamowych, możesz nami współpracować na innych polach. Realizujemy profesjonalne filmy reklamowe dla marek turystycznych zarówno na pole online jak i TV. Konsultujemy kampanie promocyjne, doradzamy w strategii online a także projektujemy podróże szyte na miarę. Przyjmujemy też zaproszenia na występy na festiwalach podróżniczych i warsztatach. Piszemy też teksty turystyczne dla innych tytułów. Dotychczas publikowaliśmy już m.in. w: National Geographic Traveller, Podróże, Magazyn Katowice Airport, Społeczność ING, Dziennik Zachodni, Naszemiasto.pl, Wirtualna Polska.

Zapraszamy do kontaktu: redakcja@gdziewyjechac.pl

Dołącz do naszego newslettera!

Hej! I jak Ci się podoba na naszym blogu? Jeśli wszystko OK to mamy propozycję: Dołącz do ponad 90 tys. śledzących nas osób. Wysyłamy mail jedynie raz na tydzień. Zero spamu, tylko nowe wpisy, super okazje, triki, promocje lotnicze i podróżnicze poradniki. W maju wyślemy Wam jako pierwszym ekskluzywny prezent. Za darmo!