Czemu w środku sezonu takie zabawy? Wizzar, podobnie jak niedawno Ryanair zamknął swoją stronę internetową na 2 weekendowe dni 23-24 czerwca. Tłumaczą się modernizacją i konserwacją witryny. A może jakieś zmiany? Sporo osób twierdzi, że strona Wizza jest już przestarzała i długo się nie zmienia. Boże daj tylko, by nie wpadli na pomysł z Captchą. Na szczęście nie wpadli na ten pomysł 😉
Co po zmianach? Chyba najważniejsza dotyczy warstwy graficznej i interfejsu. Jeszcze więcej flasha czy tam ajaxa. Więcej sliderów, obrazków – to fakt. Nas niestety smuci, że suma sumarum traci użytkownik. To znaczy traci taki, użytkownik, dla którego przeglądanie rozkładu lotów, cen, okazji to pewnego rodzaju hobby i przyjemność. Wizzair widać idzie mocno w monetyzację witryny, bo po co stawiać na pasjonatów – lepiej na zdesperowanych turystów, którzy mają urlop w dokładnie wyznaczonym terminie albo biznesmenów. No pewnie
Największe zmiany na minus – z punktu widzenia łowcy okazji:
– Usługi dodatkowe przy rezerwacji są zaznaczone z nadania – trzeba je odznaczać. Nie mamy pewności czy to jest zgodne z ustawą o usługach turystycznych albo przynajmniej z ustawą konsumencką. Produkt dodatkowy na siłę a nie w opcji?
– Widok dnia wylotu i przylotu to tylko jeden dzień. Nie ma już dni najbliższych przed i po (więcej klikania). Można to jeszcze przeboleć, gdy nie ma captchy.
– Zniknął kalendarz okazyjnych lotów z konkretnego miasta. I to nasz najbardziej wkurza. Dotychczas mieliśmy listę z najniższymi cenami i szukaliśmy ich w kalendarzu. Teraz nie ma na to szans
– Nowa mapa ale wcale nie lepsza. A nawet gorsza. Ikonki są mniejsze, linie z lotami mniej czytelne. Dziwne, ze nie zainwestowali w większą mapę, jak np. Ryanair
A JAKIE SĄ WASZE OPINIE O NOWEJ WITRYNIE WIZZA? CZY TO KONIEC MIŁOŚNI TANICH LINII DO ŁOWCÓW OKAZJI?






Hej! Mamy nadzieję, że podoba Ci się na naszym blogu. Dołącz do ponad 20o tys. śledzących nas osób. Ale w najlepszej, najwygodniejszej formie. Do naszego newslettera. Otrzymasz na powitanie ponad 80 stron ebooka o podróżowaniu do Azji Pd.-Wsch. Wysyłamy mail maksymalnie raz na tydzień. Zero spamu, tylko nowe wpisy, super okazje, inspiracje podróżnicze *