Biuro podróży Neckermann tworzy nową markę hotelową „Smartline” (hotele od 3 do 5 gwiazdek). Polski oddział biura oferuje obecnie około dwudziestu tego typu obiektów (między innymi w Turcji, czy Bułgarii). Nie ma jednak planów, by hotele Smartline miały się pojawić w Polsce.
Hotele wyróżniać się mają: po pierwsze dobrą ceną w stosunku do wysokiej jakości świadczonych tam usług, a po drugie ciekawym bardzo kolorowym designem. Hotele będzie można rezerwować już na przyszłe wakacje. Twórcą marki jest koncern Thomas Cook, który korzysta z możliwości franczyzy.
Na portalu dziennik.turystyczny.pl przeczytać możemy słowa dyrektora produktu Neckermann Polska: „Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze” to hasło marki „smartline”, która jest naszą odpowiedzią na aktualne trendy turystyczne. Wybierając ofertę klienci kierują się przede wszystkim jakością produktów i ich relacją do ceny. Hotele smartline już zdobywają fanów na innych rynkach i jesteśmy przekonani, że spodobają się także polskim klientom.
Poczekamy, zobaczymy…