Podczas niedawnej konferencji prasowej zorganizowanej przez POT, zaprezentowana została nowa linia kreacyjna kampanii promującej Polskę za granicami naszego kraju. Zachęcić ma ona obcokrajowców do przybycia do naszego kraju i znalezienia w nim swojej… bajki.
Motywem przewodnim mają być najbardziej znane … bajki. Dlaczego akurat bajki? – pytacie pewnie. Odpowiedź POT – u jest prosta: „Bajkowe klimaty mają nie tylko stworzyć ciepły, zachęcający wizerunek ale także przywołać w pamięci odbiorców obrazy z dzieciństwa dzięki magicznym i kolorowym skojarzeniom”.
W taki właśnie bajkowy, budzący miłe skojarzenia sposób promowana będzie Polska najpierw w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Danii, Szwecji i Holandii (do końca maja 2013 roku), następnie we Włoszech, Irlandii, Hiszpanii, Rosji, Czechach i na Ukrainie (to w drugim kwartale 2013 roku). Bajkowa kampania promocyjna widoczna będzie w tamtejszej prasie oraz na dużych, zewnętrznych powierzchniach reklamowych.
JAK WAM SIĘ PODOBA TEN POMYSŁ PROMOCJI NASZEGO KRAJU. CO O TYM SĄDZICIE? PISZCIE